Mały Paleontolog

Filtruj

Wyświetlanie 1–16 z 31 wyników

Tyranozaur a może jednak Triceratops?

“Intensywne zainteresowania” rozwijają się u o około 30% dzieci. Pojawiają się przeważnie między 2 a 6 rokiem życia i mogą dotyczyć dowolnej dziedziny. Intensywne pasje kształtują uwagę, wytrwałość, zdolność szybkiego rozwiązywania problemów. Jeśli dziecko interesuje się dinozaurami, ich nazwami, tym jak żyły, co jadły itd. to wtedy są to zainteresowania pojęciowe. Które mają dużą szansę zaprocentować w przyszłości. Masz powód do radości jeśli mieszka z Tobą malec, który ma obsesję na punkcie dinozaurów. Bez problemu potrafi odróżnić tyranozaura od triceratopsa czy diplodoka od stegozaura. Z myślą o małych pasjonatach tych dziwnych a zarazem bardzo ciekawych stworów stworzyliśmy w naszym sklepie kategorie o dumnej nazwie Mały Paleontolog.

Dlaczego dzieci uwielbiają dinozaury?

Odpowiedź na to pytanie wydaje się prosta. Ponieważ są ogromne, wyróżniają się na tle zwykłych zwierząt. Są wyjątkowe i straszne. Świat dinozaurów nie ma końca. Nie odkryto jeszcze wszystkich gatunków, więc twoje dziecko ma nieskończoną okazję do nauki. A maluchy uwielbiają się uczyć. Rodzice powinni wspierać wszystkie dziecięce zainteresowania, fascynację dinozaurami również. Pomóc w tym mogą zabawki, książki, kolorowanki, puzzle i klocki. Wszystkie te pozycje dają maluchowi okazję do poznawania i odkrywania prehistorycznego świata oraz wspomagają rozwój jego wyobraźni. Każdy Mały Paleontolog podczas zabawy dinozaurami może dopowiadać sobie własne historie z ich życia ponieważ nie wszystkie są w pełni znane nawet naukowcom.

Pokój dziecka z dinozaurami

Świat dinozaurów jest dla dzieci bardzo fascynujący, dlatego też jest świetnym motywem przewodnim do pokoju dziecięcego. Idealnym zarówno dla chłopców jak i dziewczynek. W naszej kategorii Mały Paleontolog wyselekcjonowaliśmy wszystkie dodatki do pokoju dziecka związane z dinozaurami. Znajdziesz u nas piękne drewniane ozdoby ścienne w kształcie Diplodoka, Stegozaura i Triceratopsa. Ponadto naklejki na ścianę, łóżka, dywany, pościele wszystko w ten pożądany prze maluchy wzór. Nie zabrakło również worków, plecaków i kapci do przedszkola, które z pewnością umilą dziecku często trudne początki w obcym miejscu. Urządzając dziecku pokój z naszymi wspaniałymi dodatkami otworzysz jego umysł na przygodny i zachęcisz do zabawy.