Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeżeli otrzymany artykuł nie spełnił Twoich oczekiwań masz prawo do zwrotu aż 14 dni bez podania przyczyny.

Procedura zwrotu:

  1. Poinformować nas o Państwa decyzji.
  2. Skompletować zwracany towar.
  3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura).
  4. Dołączenie do paczki oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. Bezpieczne zapakowanie paczki i oznaczenie jej dopiskiem „Zwrot” dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.
  6. Nadanie paczki, musi nastąpić nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Na adres siedziby naszej firmy ioio ONLINE Karolina Adamczyk ul. Krakowskie Przedmieście 45i/2, 32-087 Zielonki. Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
  7. Nie zwracamy środków za wysyłkę towaru, jedynie kwotę za zakupione produkty/produkt.

Reklamacje

Jeżeli otrzymałeś niekompletne zamówienie lub uważasz, że otrzymany produkt jest wadliwy to w ramach reklamacji możesz wymienić, naprawić lub zwrócić produkty. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem, po czym drogą mailową lub telefoniczną informujemy o wyniku postępowania reklamacyjnego.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sklep zobowiązuje się do niezwłocznego naprawienia towaru lub wymiany towaru na nowy, bez wad. Jeśli nie ma możliwości usunięcia wady lub wymiany wadliwego produktu, sklep zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Dostawa odbywa się kurierem DPD lub Pocztą Polską, koszty przesyłki ponosi sklep. Wraz z reklamowanym towarem prosimy o dostarczenie dowodu zakupu: paragonu, potwierdzenia sprzedaży lub faktury VAT.

Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy:

ioio ONLINE Karolina Adamczyk
ul. Krakowskie Przedmieście 45i/2,
32-087 Zielonki.