Dostawa i płatność

Staramy się zapewnić naszym Klientom najwyższy komfort zakupów, w związku z tym mamy do wyboru kilka dostępnych opcji zarówno dostawy jak i płatności. Podczas finalizacji zamówienia możesz wybrać preferowany sposób dostawy zamówionego towaru. Koszty są zależne od preferowanej metody.

Istnieje również możliwość osobistego odbioru zamówienia. Po otrzymaniu informacji, że produkt jest gotów. Odbioru można dokonać od poniedziałku do piątku, od godziny 10.00 do 16:00 pod adresem siedziby firmy.

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. Jest to czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia, poprzez jego realizację, aż do chwili wysłania i dostarczenia zamówionych towarów przez firmę spedycyjną, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 1 – 10 dni roboczych.

Dostawa przesyłek realizowana jest za pośrednictwem następujących firm spedycyjnych:
– firmę kurierską DPD,
– Pocztę Polską,
– InPost (Paczkomaty)

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty za złożone zamówienie, w tym za koszt dostawy, nie później niż w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy w przypadku wyboru przedpłaty. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do opłacenia ceny zamówienia przy jego odbiorze. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą:

– płatność przelewem
– płatności elektroniczne
– płatność za pobraniem

 

Dane do przelewu:

mBank Nr rachunku: 53 1140 2004 0000 3702 8176 2435
ioio Online Karolina Adamczyk
ul. Krakowskie Przedmieście 45i/2
32-087 Zielonki
W tytule należy podać nr zamówienia lub imię i nazwisko.